Alla inlägg under juni 2011

Av Kimmey - 28 juni 2011 23:08

Japp verkar inte bättre än 28 grader idag! Man ska då inte klaga men det suger lite att man inte kan bada:S

Annars har dagen varit tok lugn, haft besök av familjen Johansson och sen har vi inhandlat maaat!

Lillkillen har varit lite gnällig idag och jag antar att det är den där förbannade magen!! Hatar att han har ont utan att man kan göra något åt det. Men han får gnälla på dagarna för på nätterna sover han =) Natten til idag sov han från elva till 5 och sen 2 timmar till=) Underbart!!! Och nu ligger han och sussar igen.. Antar att det snart är matdags.

Färgat håret har jag gjort med. Eller jag har gjort slingor och det ser ärligt förjävligt ut!! Så måste färga om det. SUCK! Men men så blir det när man glömmer färgen i förlänge haha! Inte lätt..

Av Kimmey - 26 juni 2011 21:30

Denna helg har bestått av lite firande i Medväga hemma hos Fredriks föräldrar:)

Helgen avslutas med en massa mys framför tvn med lillebror, alvin och fredrik=) Kan inte bli bättre!! Idag har förövrigt Alvin varit på topp humör och idag blir han en hel månad :)


Lillebror och Alvin=)

 

Av Kimmey - 22 juni 2011 11:51

Jag sova var ordet. Igår sov Alvin 2 timmar på hela dagen sammanlagt... Vilket innebar att han var sjukt gnällig hela kvällen. Tillslut somnade han och vakna någon timme senare.. Han har börjat öka matvolymen rätt skapligt vilket inte är så konstigt eftersom han växer och blir ju bara större:) Nu har han i allafall precis ätit och är mätt å belåten och sussar så sött i "hängvagan" som han fick av David:)  

Hans mage har också blivit jätte mycket bättre vilket jag tackar för. Bra mage = gladare bebis:)

Tänkte att jag ska käka lite sen passa på att sova lite jag med.

I eftermiddag är schemat späckat! Först MVC sen BVC och efter det ska vi till akupunkturen vilket jag nu tycker är rätt världelöst och sen ska vi bege oss till Medväga för att äntligen få träffa Alvin gammelfarmor:) Som vi alla har längtat!!! Blir till att sova kvar där också.



Av Kimmey - 20 juni 2011 18:47

Idag har mamma passat alvin medans jag har fått tvätta 6 maskiner tvätt!! Det behövdes! Nu får vi dock inte tvätta nå mer denna månad, jävla policy!!


Annars har jag städat hela lägenheten och nu ser det helt okey ut igen:)

Dags för en dusch och sen lite kvällsmys med mina kärlekar:)


  kärlek från första stund!!

Av Kimmey - 18 juni 2011 00:23

Idag har mamma haft Alvin i några timmar så jag och freddan fick ha lite tid för oss själva.. Det är rätt påfrestande när Alvin har magont.. Men det börjar kanske vända nu=)?!?!


I vilket fall så spenderade vi kvällen med tacos och två filmer. Sen hämta vi lillskrutt och nu matar freddan honom onnan det bär av till sängs:)


Imorrn så kommer min pappa på besök, och sen ska vi till kupolen och vidare till Alvins farmor och farfar och faster.. Awsome!!


  Vår älskade pojk!!!   

Av Kimmey - 15 juni 2011 13:15

Suck.. Alvin fick akupunktur i förrgår och var helt isg själv igår, idag är han dock tillbaka på skrik nivån.. Man känner sig så jäkla hjälplös.. Men på fredag ska han få två nålar till :)


Annars fick jag hem ett par puss och kram jeans idag som jag inte fick upp över höfterna så det kändes mindre kul.. Men men hellre lite större höfter och världens underbaraste son :)


Nu ska jag passa på att käka lite innan krabaten vaknar :)

Av Kimmey - 12 juni 2011 18:09

Alvin har fortfarande ont i magen, så nu har vi även köpt minifoam och det verkar som om det hjälpte lite för han har då sovit i nån timme nu :D:D

Skönt att få lite "egen" tid med kärleken också.


Idag kom Fredriks mormor och morfar hit en sväng och hälsade på lillen:)

 

Annars har det varit kanon lugnt!


Imorrn börjar fredrik jobba och det känns sådär.. Lite skrämmande att vara helt själv hela dagen. Men det ska nog gå bra det med:)


Nej nu är det dax att börja förbereda lite mat till killarna :)


 

Av Kimmey - 11 juni 2011 22:45

Dagarna går rätt fort men samtidigt segt. Hinner inte med mycket annat än att vara nära Alvin. Speciellt inte nu när hans mage krånglar. Hjärtkrossande när man inget kan göra.

Nu halvsover han äntligen och jag ska ta en kopp te och sen slänga mig i sängen!!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards