Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Så mycket på så kort tid.

Av Kimmey - 2 mars 2012 19:54

Här händer det grejer. Sjuka har/är vi. Och idag var vi på barnmottagningen och startade en utredning på lilleman. Skönt!

Och massa blodprover tog dom, och ajj så ont det gjorde i mammas hjärta... ...dck inte i Alvins. Inte en min utan skratt och lek under tiden. Vilken kille jag har <3


Idag har vi vart hemma hos Denise och träffat mammor med barn. Alvin grät så fort ett av barnen blev för höggljud. Haha mammas lilla sensitive pöjk! Men det var trevligt i allafall.


Nu har precis Alvin gått till sängs och han har inte somnat än, hoppas han sover längre än till 05.00 idag!! Börjar känna en viss trötthet.


Karln står vid spisen, precis som det ska vara ;) Och jag ligger i soffan och slappar :D


God helg på er!! PUSS  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kimmey - 12 juni 2012 17:21

Fan vad härligt.. i över 1 år så har inte vårat trådlösa nätverk fungerat.. en vi har vant oss. Idag gav jag mig fan på att fixa det. och woila!! Det satt en spärr i datorn så vi fick om formatera hela datorn.. Allt fungerar 1000000 gånger bättre nu!...

Av Kimmey - 8 juni 2012 08:19

Nej men några månader senare så ska jag knopa ihop ett inlägg... Mycket har hänt här. Alvin blev 1 år i maj. och hans födelse dag var väldigt lyckad. Massa presenter och roligt har han fått. Han har även tagit sina första steg vilket är jätte rolig...

Av Kimmey - 16 april 2012 08:21

Kul jävla väder att vakna till!   Jag hatar April väder. Det är fan den sämsta äckligaste månaden på hela året! Men men nog klagat.. TYP!   Har en son som verkligen är överallt. Klättrar i bokhyllor ställer sig mot allt, och ska gå med den dä...

Av Kimmey - 2 april 2012 08:03

Nej tiden finns verkligen inte för denna blogg. Känns lite tråkigt. Ska uppdatera lite om vad vi gjort sen förra vecka.   Ikea besök i Torsdags, var riktigt kul dock var/blev Alvin jätte snorig IGEN!!! Så nu är vi sjuka! Hurra!! Vi börjar kom...

Av Kimmey - 26 mars 2012 19:09

Nu har vi flyttat och hunnit med förkylningar, öroninflammationer och elände. Men vi är flyttade!! Så jävla skönt rent ut sagt!   Dagarna går i ett och idag har vi spenderat dagen i parken. Alvin blir 10 månader idag, och det känns så sjukt att d...

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards