Alla inlägg under februari 2011

:(

Av Kimmey - 28 februari 2011 18:42

Då har Kajsa åkt hem igen :(


Har fått en jätte fin ring av min kärlek och massa alkoholFRITT viiiin=) Mys kväll!


    PUSs

Av Kimmey - 28 februari 2011 12:17

Johapp då tycker jag själv att jag har pluggat klat för idag =) Har gjort en inlämningsuppgift i allafall=)


Syrran och Kajsa myser till Flicka 2.

  <3

Av Kimmey - 28 februari 2011 10:11

Ojj nu var det ett tag sen jag skrev!!

I vilket fall har helgen varit bra. Lördagen stod jag och Fredrik på loppis och sålde saker, eller ja vi försökte i allafall :P Sen lunchade vi med stina och hennes karl vilket var kul! Var ju sjukt längesen jag såg henne.. På kvällen fick vi stoor besök av oskar så vi käkade och åt hallonpaj och kika på Space Jam! Sån sjukt bra film!! Det var ju inte igår man såg den! Kommer ihåg att jag hade den på vhs för typ 16 år sen ^^


I söndags fick vi massor gjort.. eller ja allt nödvändigt! Vi handla hem mat och var på apoteket osv. Moa var här med Kajsa och myste medans vi var på rull..

På väg till bilen från apoteket så mötte jag en tjej från gravid yogan och hennes mage var platt!!! Så hon hade fått en liten flicka i torsdags med tre veckor förtidigt.. Men båda mådde bra i allafall!

Kvällen fick bli en film kväll, det bjöds på Draktränaren och Wallander. Bra filmer båda två..


Nu ska jag inv'änta syster sen bliré frulle och plugg som vanligt.. Men ska försöka att inte köra på lika hårt denna vecka som förra.. Hur konstigt det än låter så mitt plugg sätter sig med smärta i ryggen! GRRR!!


Haha aja vi hörs! Hoppas allt är bra med er Puss!!

Av Kimmey - 25 februari 2011 08:33

Kul att man vaknar strax efter 7 varje morogn för att dom renoverar lägenheten under en*!!! Känner hur mitt morgon humör verkligen är på tipp topp!! Nej nu ska jag gå ut med Kajsa sen ska jag dö ett tag!! Inget plugg idag inte. De ä ju freda!    


 

Av Kimmey - 24 februari 2011 13:22

Japp då var det torsdag idag med härligt 25 minus grader ute!! Yeyy eller inte!

Det positiva är att imorrn är det fredag och löning!! Det är fan yeey!!

Snart ska jag ut till S-born för att umgås med syskonen tills mormor kommer hem från jobbet. Kan ju hoppas att det blir i skaplig tid. Hon har nämligen jour:( Känns som om jag inte orkar vara där ute tills mitt i natta och köra hem när alla andra djur är vakna..

Lilla Kajsa får vara hemma själv i nån timme innan fredrik kommer hem från jobbet, åå gudarna ska veta att det är sjukt jobbigt att lämna henne själv för hon ser så jävla söt och oskyldig ut..


Jag har då i allafall fått väldigt mycket plugg gjort denna vecka när det varit så kallt=) SÅ nu måste jag vänta tills hon lägger upp mer uppgifter =)


Gick igenom räkningar idag och insåg att denna månad har vi sjukligt mycket mer räkningar.. SUCK! Men men.. Blir lite mindre sparande bara =)


Såg att en bekant är inne på förlossningen och ska sättas igång, så vi håller tummarna att allt går bra =)

Längtar tills det är våran tur!!

Jahapp kanske ska ta och vila en liten stund innan det är dags att gå ut med vovven och sedan bege sig till Sundborn.

  Freedom baby!!

Av Kimmey - 23 februari 2011 19:42

Jahapp då var man hemma igen :) Nu vankas det käk!

Sjukt hungrig.. Sen blir det friterade bananer och glass :) i like!!


See ya

Av Kimmey - 23 februari 2011 16:28

Tror jag och lillen har partajj idag.. Jag poppar musik och han sparkar i takt :D

Snart bär det av mot vatten yogan, men tänkte jag skulle visa vad jaghar fått hem idag! Är sjuukligt nöjd! =)

 Pözz så länge!

   

Av Kimmey - 23 februari 2011 10:01

Godmorogon!

Idag är jag sjukt trött, har sovit rätt så bra men drömt rätt så mycket idiotiskt!

Dagen i ära består av plugg plugg å åter plugg.. Men i eftermiddag ska jag på gravidvatten yoga igen! Sjuukt skönt att få göra något annat!!


Back to reality  

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards