Alla inlägg under mars 2011

Av Kimmey - 31 mars 2011 21:01

Idag har varit en riktigt lugn dag. Var på eftermiddags dejt med älsk på subway:)

Kikat på Big mommas like fther like son, sveriges värsta bilförare och nu lyxfällan. Få se hur irriterad man blir nu då :P

Börar fundera på om lillen lagt sig med huvudet neråt igen.. Känner sparkarna och bufflingar mer högt upp än vanligt.. Aja det visar sig på måndag.


Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande. =)

Av Kimmey - 30 mars 2011 18:20

Shit vilken super onsdag! Startade dagen med att måla om vagnen..

Suffletten såg ut så här innan och likaså resten av vagnen.

  Sen efter så ser vagnen ut så här=)

    Sjukt jävla nöjd!! Ny vagn för under 200 :-!!


Sen var det ju lite rea på stan så inhandlade nya dukar till köket. Vilket också blev super!

  Lillkillens säng är numera ihopskruvad dock så är det hans egna klädförvaring än så länge haha

  Så med andra ord har jag haft en bra dag. Och det känns i kroppen och i fötterna! Haha helt slut nu.. Nu ska jag bara vänta tills min super älskling kommer hem i från repet. Sen väntar film och efterlyst med massa mys:)

Finns ingen så vacker och underbar som du! Du gör mig hel och till en bättre person.


Nu blir det garanterat soffläge ett tag:)


Vi hörs! Tjingeling 

Av Kimmey - 29 mars 2011 13:35

Ja men dåså när man trodde våren var på G så kommer det mera snö! Underbart^^

Ska snart åka komunalt till Borlänge och kika lite på ljudböcker och sen inhandla en bilbarnstol till lillen:)

Den vi ska köpa ser ut såhär.

  1595 med bas. Babyproffsen har special erbjudande just nu. Passande! Ska även köpa färg och färga om sufletten på barnvagnen. Få se hur lyckat det blir då. Men den är så solblekt enligt mig.

Annars så mår jag rätt bra har. Mått lite konstigt igår och idag. Känner mig kilsom slut i kroppen. Men antar att det är vädret som spökar för fullt.


Nej nu behöver jag sool och massa värme!!

 

Av Kimmey - 27 mars 2011 12:32

Vilken helg. I fredags var jag å älsk till kupolen och inhandlade lite mer kläder till mig så det fick bli 2 leggings och 2 linnen. Älsk handlade en as snygg munkväst. Ska lägga upp lite bilder sen. Sen handlade vi 2 jätte söta mössor till lillens ankomst =) Tänk att det är så frukansvärt nära nu =)

I lördags fick jag ett par skor och en as snygg väska!! Löv it!

Idag består dagen av att tvätta lillens kläder och sängkläder samt våra egna. Känns som om det kan vara dags att förbereda lite sånt nu.

Annars är det rätt så bra. Väldigt ont i ryggen igår men har nog hållt igång en hel del haha.. Lägger upp lite bilder sen på vad vi har inhandlat  för skojj..


» Beräknad förlossning 2 juni 2011
» Jag är gravid i vecka 30+3
» Jag har varit gravid i 213 dagar
» Jag har 66 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 76% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1710 gram
» Bebisen är c:a 42,4 cm
» Stjärntecken: Tvillingarna

Av Kimmey - 25 mars 2011 07:39

Har varit vaken sen 4 tiden.. Fattar det knappt själv! Gick upp strax efter fem och åt lite frukost sen läste jag lite bok.. Vid halv 7 tiden började jag göra lite frulle till babe med.. Fick bli kaffe, ägg, rostat bröd =) Bra start på denna fredag :D


Men vad tusan ska jag göra nu då??? HMM

Lillkillen har hållt mig vaken och lär nog göra det ett bra tag till, men kanske kan få en blund till om någon timme. Senare idag ska jag i allafall åka till borlänge och gå på kupolen.. Dags att försöka inhandla ett par leggings till mig. Magen är bara i vägen och mamma byxorna sitter för hårt. Usch känner verkligen hur trött jag är stundvis på magen.. Och när jag är det brukar jag säga till fredrik "Allt är ditt fel" Haha men det är ju inte direkt hela sanningen :P

I vilket fall har han sagt att vi ska kolla på ett par leggings så jag slipper ha hans kläder:) Sicken karl jag har <3<3

Tänkte jag skulle se om jag hittar något fint till lillen och freddan med.. Fredrik behöver uppgradera sin garderob i färg inte i antal.. De är det dock inget fel på:P Men en rockare har väl inte "lov" att använda något än svart.. Tur min rockare inte är som alla andra :)


Nej nu ska jag sluta svamla ooch slå en stekpanna i huvudet så jag kanske kan somna om nån timme... See ya!

Av Kimmey - 23 mars 2011 13:42

Nu är det 70 dagar kvar :)


Precis kommit hem från skolan och en fika på stan med Björn. Nu är det dags att göra lite våfflor för att sedan kanske ta sig en tripp till vatten yoga =) Längtat riktigt mycket efter det så det ska bli kul att få komma i väg och göra något helt annat :D


Hörs sen!


Av Kimmey - 21 mars 2011 19:21

Gick jätte bra hos BM idag.. nu igger han inte neråt längre och det känns faktiskt skönt! Magen hade vuxit hela 4 cm.. helt otroligt! Jag hade som vanligt sjukligt låg puls! Men men jag lever=)

Föräldragruppen var bättre än väntat!! Blev glatt överraskad:)


Var på stan innan och inhandlade en kortärad tunika och en långärmad så nu har jag lite mer att ha på mig på dagarna :)

Kärleken håller på med mat och jag slappar för tillfället:P Känns rätt bra så haha.. Dags att invänta en unge i minuten för att sedan äntligen få sooova!! hoppas åter igen att jag kan få en hel natts sömn utan massa konstiga drömmar eller vaknande.. Man kan ju alltid hoppas:)

Ha det bäst så länge!

Tjaoo!


Av Kimmey - 21 mars 2011 09:50

Måndag igen då. Idag består dagen utav lite kik på stan sen så ska vi till mvc och vidare på föräldragrupp:) Känns som att det ska bli spännande och se vad det har att erbjuda.. Få se om lillen har växt nå mera:)


Måste ta mig en liten kik på stan idag.. Känner att jag skulle ha haft nån slags tunika eller så som jag kan ha till leggings eftersom det är typ det ända jag kan ha. Ja och så Freddans kläder haha!

Men nu tror jag att jag bara ska slå mig ner och ta det lugnt fram tills dess. Eller jag ska ringa till frisörerna och boka tid:) Sen ska jag ta det lugnt =)


Vi hörs=)


Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards