Alla inlägg under april 2012

Av Kimmey - 16 april 2012 08:21

Kul jävla väder att vakna till!


Jag hatar April väder. Det är fan den sämsta äckligaste månaden på hela året! Men men nog klagat.. TYP!


Har en son som verkligen är överallt. Klättrar i bokhyllor ställer sig mot allt, och ska gå med den där gå vagnen exakt hela tiden. Så vi gömmer den några gånger om dagen eftersom våran rygg är totalt kaos.

Igår var vi i allafall i sundborn hemma hos min fina mamma! Så jäkla skönt att komma ut dit ibland.

Dessutom fick jag hit en rymling i lördags. Jo men visst! Syster hade satt sig på en buss hit utan att någon visste det! Jäkla unge! Men men, hon fick sova kvar här!


Annars leker livet på i min stora fina feta lägenhet ;)

Är så jävla nöjd! Jag bara älskar min lägenhet! Ooh yes i do!!


Nu ska jag busa lite innan det är dags för vilostund för Alvin. Bjuder på lite bilder med.

En utav bilderna består av Alvin och Vincent. Dom är födda samma dag:) Skiljer 5,5 timmar tror jag =)

Sen har vi mig och fredrik i all stördhet.

Och sen skönheten själv.


Puss på er!!!!


         

Av Kimmey - 2 april 2012 08:03

Nej tiden finns verkligen inte för denna blogg. Känns lite tråkigt.

Ska uppdatera lite om vad vi gjort sen förra vecka.


Ikea besök i Torsdags, var riktigt kul dock var/blev Alvin jätte snorig IGEN!!! Så nu är vi sjuka! Hurra!!

Vi börjar komma mer i ordning hemma, men det tar sin tid. Vi väntar på att våra änner ska bli friska dom med så vi kan få upp lite på väggarna:) (det är bara betong i alla väggar, och dom har slagborr).


Helgen.

Fredags fyndade jag 3 par Killah jeans!!! Hur nöjd som helst! Skulle blivit 2900:- Men jag gav 600:- Det är tok bra!

I lördags var min faster här med hennes barn och mamma, moa och Damir kom också! Skoj!!

Igår var vi slöa men det blev städning och promenad för hela slanten då vår kära son vägrar sova på dagarna. Han ställer sig upp i sängen och typ diggar musiken från radion. Haha!


Idag ska vi slappa. Fruktanvärt kallt ute jue:(

Imorr blir det BVC! Intressant må jag säga. Nej nu ska jag tydligen ut och promenera min lilleman då han sitter brevid mig och drar mig i bena och säger gå, gå gå.. :)




Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards