Alla inlägg under februari 2012

Av Kimmey - 27 februari 2012 08:25

Ja igår blev sötis 9 månader. Längd och vikt får ni på fredag.

Tänkte berätta vad han kan so far.


Han sitter utan något som helst stöd.

Han har börjat försöka dra sig upp mot det mesta.

Älskar att gå med oss i handen.

Ålar sig fram.

"pratar" jätte mycket.

Övar sina röst resurser.

Kastar saker och tittat efter dom.

Sover fortfarande hela nätter i egen säng. Dock sover han inte tolv timmar längre utan mellan 9- 11 timmar.. HAHA var bortskämd jag lät ;)


Det han gillar mest:

Dra i datorsladdar

Åla under bord

Och riva ut alla boxar med papper.

Kort och gott, han gillar ALLT han inte får göra.


Äter:

Havregryns gröt morgon och kväll.

Där emellan äter han enbart mat!


Vi kör fortfarande mjölkfritt!

Och två tänder har han:)


Jahapp annars då?!

Jo det är måndag och löningsdag :D And i love it!

Idag ska jag göra nagelförlängning. Ska bli kul, var typ ett år sen sist.


Nu ska vi starta denna dag med lite frukost. Ha en bra dag där ute!

Av Kimmey - 21 februari 2012 08:53

Å vill verkligen flytta nu! Denna mysiga lägenhet vi bor i nu är verkligen inte bra för oss som har mycket saker och en liten som bara älskar att dra ner, ut och in alla saker han kommer över. Men snart bor vi dubbelt så stort och det innebär mer frihet för lillgrabben! Sweet! Och mer space för mig med :D


Trodde inte vi skulle hitta en sån fin lägenhet men det gjorde vi!


Idag ska vi ta oss till kupolen!


JAg har funderingar angående mitt hår. Jag vill så gärna ha mitt långa hår tillbaka, men sen satt jag igår och kolla på kort från 08-10 och då hade jag typ page. och jävlar vad mycket snyggare det är! fågan är bara hur mycket jag kommer ångra mig om jag klipper mig! Haha jag HATAR hår!! Borde raka av mig så slipper jag denna beslutsångest =)


Nej dags att starta dagen med påklädning av lilleman! måste försöka ta en dusch själv också. vet dock inte bara hur.


Och sist men inte minst! GRATTIS STINA TILL DIN UNDERBART FINA FLICKA!!! Älskar dig min starka vän!

Av Kimmey - 20 februari 2012 22:46

 



Min älskade!! Älskar dig <3<3

     

Av Kimmey - 19 februari 2012 22:57

Jo nu var det ett bra tag sen. Mycket har hänt.

Alvin harbörjat åla sig fram men föredrar att gå med stöd från oss. hans första tand har ploppat upp och vi har blivit med Stokke!!


Helgen har i allafall varit fartfylld. var hos mamma i fredags och på kvällen hos fredriks föräldrar. på lördagen kom pappa,bror. och idag så har vi hängt i medväga. Känner mig helt slut i kroppen.


Nej nu ska jag inta sängen. ska försöka lägga upp kort imorrn.. (OM jag kommer ihåg) =)


Pusseli puss så länge

Av Kimmey - 5 februari 2012 18:32

Jo så känns det. Jag har en hel del med mig i bagaget. Ja men jag klagar inte! Snarare tvärtom så har det utvecklat mig som person. Men, det stora MEN!!!

Hur jag än vrider och vänder på saker och ting så vänds det jag har varit med om emot mig. Det känns alltså ibland som att det har blivit en en grej man påpekar för att kunna slippa vissa saker. Men jag känner att det är mitt beslut och mitt liv i denna fråga. Jag skulle aldrig utsätta min son för fara och just därför kan jag säga att jag vill. Men i detta sammanhang är man två, inte en. Eller ja, vi är tre och inte två kanske man ska säga. Nu blev allt jävligt flummigt!


Men den bistra sanningen är att jag är låst.

Du får inte.

Du borde inte.

Vi vill inte.

Vi tycker inte.


Medans jag känner att jag

kan

vill

får & vet!!


Men men allt som hänt slår tillbaka! No matter what!


Ja tack å hej flummiga inlägg!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards