Alla inlägg den 11 december 2011

Av Kimmey - 11 december 2011 12:48

Ja det känns verkligen som jag var här inne allt för längesen.. Men just nu prioriterar jag helt andra saker!


Vad har hänt:

Träningen är i full gång. I fredags var jag ut på krogen för första gången men underbara Linnea!

Igår spenderade vi dagen med film och mys.. Och idag ska jag till Lager 157. Få se om Linnea hänger på, eller om jag åker själv eller med man och barn.. Det lär ju visa sig.




Igår åkte förresten Alvin pulka för första gången :) Han tyckte de var mäkta intressant. Får visa bild senare för hittar inte kamera kabeln..

Nu närmar det sig jul med stormsteg.. Och jag har ingen "jul" känsla alls. För min del kan vi hoppa det.. Typ ha tacos kväll allihopa och spela spel m.m bara umgås.. Julen i dagens läge betyder bara stress stress stress. Och jag vill inte ha stress.. jag vill ha lugn!


Nya kursen är på börjad. Snart väntar det APU. VILL INTE. Tycker ärligt att det ska bli sjukt tråkigt att jobba på ett service boende.. Kanske får jag vara med bra människor så dom ändrar min inställning till de.


Nej dags att göra sig i ordning och fånga denna dag så gott det går :)


 Puss på er!  

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards