Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kimmey - 16 maj 2011 22:04

Precis sett klart på en unge i minuten och usch vad det kryper i hela kroppenn är man får se bäbisarna komma upp på bröstet! Känner verkligen hur mycket man själv längtar och känner även hur lite som händer.. Är så sjukligt trött på att vara gravid. Trodde att en graviditet skulle vara lätt som en plätt, men ack så fel jag hade. Tiden går segt som fan, alltid ont som fan, sover sjukligt dåligt och är sugen på saker jämt. Mitt humör är som en pms kärring non stop åter igen. Jag kan ibland känna att jag ogillar mitt liv skarpt mycet just nu för tillfället även om jag älskar det som ligger i magen sjukligt mycket. Men skulle älska mer att han låg i min famn. Allt är ju så förändrat. Jag orkar knappt något och är trött jämt. Min kropp känner jag inte igen. Plus alla blickar man kan få på affären så fort F inte är med.. Typisk "titta, ung, gravid och ensam" Sånt gör mig as förbannad!!


Du är planerad, välkommen och så älskad från första stund!


Aaa men då har jag skrivit av mig för idag då:)


 

Av Kimmey - 16 maj 2011 12:16

Ja då var det återigen måndag. Idag står det tvätta på schemat och sen pyssla lite här hemma. Ska nog iväg och klippa håret också.. Dock vill jag bara tunna ur håret och där jag brukar klippa mig har en lite annorlunda klippstil. Får se hur det blir:)


Annars är det inte mycket mer som kommer att hända idag. Kvällen blir det att kika på Total Black Out och En Unge I Minuten! Mycket bra måndags tv:)


Jad då? Jo jag mår bra är en sjuk foglossning som jag går runt och svär över. Men men thats life!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards