Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Kimmey - 10 juli 2011 13:31

Dagarna känns långa eftersom vi inte gör så mycket. MEn ändå har jag aldrig tid att hinna blogga eller bara ha en stund för mig själv. Och då är ändå Freddan hemma. Undrar hur det kommer bli när hans semester är slut=/ Men men i vilket fall så var vi ut till sundborn i går efter en dags storstädning här hemma. Det var sjukt trevligt men vi kom så sent och fick åka efter en timme då skrutten var så himla övertrött och jag var trött på alla jädrans knott!

Så vi åkte hem och kollade på Hannibal Lecter istället =)

Idag så har han varit kanon glad med fredrik hela morgonen så när jag gick upp var han totalt slut av all lek:P Så nu har han sovit sen 11 och han sover än.. Få se när han vaknar till liv =)

Rätt skönt att han kan ha sina sov perioder i några timmar så hinner man göra nått annat.  När han vaknar så blir det att handla in käk.. Börjar eka i skåpen 


Freddans farmor har åkt hem också vilket är as tråkigt, för nu är det 6 månader tills vi får träffa henne igen =/ Men man tackar för skype! 

Nej nu ska jag pallra mig ifrån datorn och fortsätta mitt hårda liv i soffan   

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards