Alla inlägg den 4 september 2011

Av Kimmey - 4 september 2011 19:27

Vardagsrummet.  Går i lila med träd och rådjur :)        I lilla sovrummet.   Köket. Där får ni bara bild på en gardin för det ser förjävligt ut där haha. Resten av bilderna talar för sig själv :D

       

Annars så har vi provat ersättning med mjölk. Vi har inte direkt märkt någon skillnad än så länge, men vi har som sagt bara provat en flaska. Vi hoppas :)

Annars är lillparveln rätt trött nu. Han har knappt sovit på hela dagen. Vi har haft fullt upp :) Nu så ska jag ta lite söndags mys med de finaste killarna <3


Imorrn väntar en ny vecka med nya äventyr! (vi håller tummarna för mycket nästa vecka) berättar mer sen :)

Av Kimmey - 4 september 2011 12:44

Precis slängt in en stor matta i grovtvätten och njutit en stund utav att vädret är underbart! Annars har jag åkt på en utskällning av min son haha! Gud han kan bli fruktansvärt förbannad! vore ju inte allt för skojj om han fick mitt temperament!

Men det verkar som om han får de..


Annars så består dagen av städa städa städa och handla mat för kommande veckan.. Vi ska även inhandla vanlig ersättning till Alvin och pröva det igen. Och jag hoppas att han tål de. Vore så kul om han kunde äta vad han vill. Dyrare för oss men bättre för han.


Skriver mer sen och lägger upp bilder på de nya gardinerna. Men vill dock ha städat först haha!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards