Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Kimmey - 3 januari 2012 22:18

Alvin har varit sjuk ett tag.. eller det har varit upp och ner varje dag. Nu trodde jag dock att han verkligen återhämtat sig, han har sovit hela nätter och nyser och hostar inget.. tills idag. Då har han nyst och små hostat, och även vaknat och varit super tät i näsan =( Stackars mammas hjärta!!! önskar jag bara kunde ta allt och kasta bort.. Och jag känner mig SJUKT trött hela tiden och lite små ont i svaljet.. Men men. För min del är det inte hela världen.. men det är det för hans del.


I vilket fall är det nytt år, så om vi starta med sjukligheter nu kanske vi får ett friskt resten av året (A)


Denna vecka består i allafall av plugg till 1000! Både jag och Fredrik måste verkligen bli klara. Och oavsett om man är två så är det inte det lättaste med lilla sötnosen. Vi båda vill umgås. Och så fort han skrattar eller ler tappar man fokus för att han är så underbart söt! Så med andra ord, att plugga med den underbaraste sonen är ej en bra kombo.


Annars har vi sjukt dåligt väder, ingen sol, ingen snö bara slask och regn. Känns lite små drygt. Saknar solen ..


Känner mig trött men kan inte sova. sjukt irriterande. Har tid hos en läkare fredag den 13 haha! KUL... Går hos en läkare i staden brevid. Lär väl köra av vägen eller nått anatr jag :P


   

Mat är gott ;)


     


Ibland saknar jag när du var så liten, så liten.. När du bara kunde somna i mina armar och mysa.. När du bara kunde vakna och blinka med dina söta ögon.. Du är underbar nu med... Dock inte alltid lika kramgo

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards