Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Kimmey - 15 januari 2012 19:47

I skrivande stund håller jag på med Fuji direkt!! ÅÅhh vad snabbt det går?!?! Hinner göra mycket innan alla kort laddadts upp..


Hur är det annars då? Jo vars, hä funke! Trött och lite nervös inför imorgon då jag har min första APU dag. Hmm får se hur detta går. Men det är skönt för sen har jag ju jobb :) Kommer ju bli lite konstigt att inte få vara hemma med alvin, första gången jag inte är med och nattar när han är hemma. Ja, det kommer vara mycket sånt.. Och det känns lite drygt samtidigt som det faktiskt kommer bli skönt att göra något helt annat! I allafall för en stund.


Jag har hittat något så sjukt bra som jag vill göra!!! MAMMA BOOT CAMP!!! Jag vill jag vill jag vill!! Ska ta tag och kolla hur allt fungerar när tiden finns. visst duger gymmet, men fatta vad roligt med ett riktigt bootcamp där någon skriker på dig :D Ja sånt är ju kul! Eftersom jag brukar skrika på alla andra i vanliga fall;)


Vi har också börjat introducera mjölk igen för sonen. Han har varit lite små sur och gnällig både igår och idag, men svårt att veta om det är mjöken eller bara ett kasst humör. Så vi fortsätter ett tag till.


Slutligen ska jag rekomendera en serie, Once upon a time! Ruskigt bra! Likaså Revenge!


Nej bara en halvtimme kvar tills bilderna är upplagda så ska väl ta lite krubb innan soffan och sängen kallar mitt namn.

Pusselipuss!    

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards