Alla inlägg under februari 2011

Av Kimmey - 13 februari 2011 17:47

   


Då var vi i slutet av vecka 24:) Tiden går och jag hoppas verkligen att den går fortare. Vi ska antagligen låna hem en liten vovve så jag har nått att göra under dagarna samt så får jag ju massa sällskap och måste ge mig ut :)!

Imorgon ska vi som sagt till BM och då ska vi mäta "lilla" magen och se hur stor den har blivit :)


puss så länge :)

Av Kimmey - 13 februari 2011 13:59

Halloj!


Nu har jag inte skrivit på jääte länge.. har haft fullt upp men lägenheten som sett ut som ett totalt kaos och tiden som varit över har gått till kärleken!


Idag blir det bara en vanlig söndag med massa gott och mys!


Imorgon blir köket äntligen klart. Annars är det skola imorgon och BM besök :) Ser fram emot det  



Av Kimmey - 9 februari 2011 10:08

Onsdag idag och just indag innebär det en dag som blir fartfylld.. Redan halv åtta i morse kom mattläggaren och skulle lägga golv.. Nu är sovrummen klara i allafall, men känns sjukt drygt eftersom vi har alllt och då menar jag allt i vardagsrummet och i köket som består av en betong platta   Köket och hallen ska göras klart nästa vecka för våran matta hade inte kommit.. suck!! 


Annars så ska jag käka lunch med Anna idag och sen ska jag träffa Sanna och hennes lilla nykomling  


Ska även sälja lite kläder idag:/ usch det är lite drygt att sälja mina fina kläder men är ingen idé att spara dom eftersom jag ändå inte kan använda dom på så läänge.. och sen tänka jag ju gå in i mamma rollen på riktigt = inga korta söta kjolar eller klänningar! No More!


Ikväll om jag hinner / orkar blir det gravid vatten yoga.  Gick in i vecka 24 igår=) Awsome!! Tycker att tiden kan gå ännu fortare till vecka 30 i allafall sen ska jag försöka sluta tjata om att tiden går segt! haha..


Nu ska jag ta och kika på lite tv. lägger upp en bild på vårat vardagsrums kaos hhaha!

  Pözz så länge!

Av Kimmey - 7 februari 2011 10:28

Godmorgon!


Igår var jag och min kärlek på kupolen och gick omkring. Det slutade med ett par as snygga mamma jeans och 2 st gångjärn! haha...


Har sett en hel del bra filmer den här helgen så det har varit super skojj! Och fint väder har vi haft..   


Idag då.. Jo dags att köra det sista på inlämmings uppgiften .. Suck! Men har bara denna vecka kvar sen börjas det med någon ny kurs!


Så vi hörs sen puss  

Av Kimmey - 5 februari 2011 11:15

Halloj då var det lördag igen. Solen skiner skapligt men det är äckligt halt ute...


Igår var jag och köpte tre böcker som jag tänkte läsa nu under graviditeten eftersom dagarna sniglar fram.


Inatt höll lillen mig vaken med sina kullerbyttor så är fortfarande totalt seg i huvudet!! Aja nu ska jag vakna till=)


Tjingeling  

Av Kimmey - 4 februari 2011 11:12

Lägger in lite mag bilder på vecka 23 =)


   


Börjar växa på lite :)

Av Kimmey - 4 februari 2011 10:01

Ääntligen fredag! Fan vad skönt!!

Jaha idag då? Idag ska jag ta och plugga lite sen leta böcker till nästa kurs. ikväll får vi besök så det blir att laga tacos :)


Annars har vi världens snöoväder här och jag som trodde våren var på väg :( glans is med puder snö ovanpå yeeeyy!!!


Dags att sätta igång då! Kram så länge  

Av Kimmey - 3 februari 2011 16:09

Usch jag har sovit på soffan tills nu, helt död!

Dags att försöka vakna till och göra lite nytta=)


Ikväll blir det i allafall mys med kärleken och middag till det är kött och potatis gratäng :D Mmmm Mumma!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards