Alla inlägg under februari 2011

Av Kimmey - 22 februari 2011 16:08

Allt kunde vara  bra.. Helt bra.. Men det kan det aldrig vara ör jag antar att man inte skulle uppskatta saker här i världen då. Men ibland känner jag en stor saknad av något jag uppenbarligen aldrig kommer kunna få. Och det stör mig nå sjukt mycket! För snart är det inte bara jag som inte får utan även lillen i magen.. Jag vill kunna ge honom allt han förtjänar men jag kan inte ge honom allt. Förhållanden till människor är oftast komplicerat och ibland kan man ju undra varför allt ska vara så, istället för att bara vara lätt, enkelt och roligt!


Nåjaa slut tjatat om saknad! Jag hardå pluggat klart för idag och känner att jag snart har kramp i armarna!!! Dags att laga lite mat kanske och dammsuga av dessa fina golv =) Jag storm läntar tills fredag! Då är det löning och jag ska ha mitt livs svulligaste helg!   


  Mmmmm MUMMMA!!!!


Nu ska jag återgå till verkligheten ett tag till! tjaoo

Av Kimmey - 22 februari 2011 10:33

Godmorgon! Har verkligen inte hunnit skriva på ett tag känns det som. Har haft fullt upp med hunden och skola! Usch vad mycket det är i skolan.. Men jag borde väl inte klaga efersom jag äntligen har lite mer att göra på dagarna  

Annars då?? Jo jag ramlade nyss av data stolen och in i väggen! Mycket bra Kimmey!!!

Killen i magen mår då bara bra verkar det som. Mycket man känner i magen så man kan ju undra om det kommer kännas tomt sen.!?


Idag ser dagen ut som så att det ska tvättas nu klockan 11 och där emellan lär det bli plugg! Måste dammsuga här också.. Hoppas att jag får en hyfsat lugn kväll idag. Känner mig lite hängig. Kanske är en fet förkylning på G??? Orkar inte och hinner inte med en sån!

Lägger upp lite ego bilder idag!

        Tjingeling på ett tag=)

Av Kimmey - 20 februari 2011 09:34

Fy satan vad kallt det är ute! Vart säger man upp sitt avtal med kylan och snön??


Har i allafall varit ute och gått en bra vända med Kajsa men trodde seriöst jag skulle förfrysa ansiktet!


Babe ligger och sover fortfarande ska ta och väcka honom. Och Lillen i magen har varit vaken sen 7 tiden men nu verkar han också sova lite =)


Idag blir nog en rätt lugn dag! Kommer en städ kille hit i em för att visa en dammsugare. Men den är jag inte ett dugg intresserad av så han får städa och vi får fint !  


Nej vi får höras sen nu ska jag vara dryg på babe =)

 

Av Kimmey - 19 februari 2011 22:21

 

Lite magbilder för vecka 25 =) Tänk att det bara är 14 veckor kvar :D:D


Här är vovven oxå =)


  Puss å hojj =)

Av Kimmey - 19 februari 2011 16:03

Nu har våran söta vovve kommit hit :) Hon är verkligen total lugn och jätte mysig.. Lillebror å mamma var med och hämta henne och sen kom syrran hit! Jävlar rent ut sagt vad duktig syrran är med hundar.. Hon har talang!


Nu ligger vi på soffan och bara tar det lugnt. Ska nog ta en film kväll dag med och massa mys med vovis!


hörs sen :) Tjing


 

=)

Av Kimmey - 18 februari 2011 21:15

Nu är lillebror här och vi kikar på lite film :)

Blir nog till att dra en till film innan denna kväll är slut!

Ska väl antagligen hämta mamma sen, hon är på nå party.

Aja hade inte så mycket å säga :) Nu är det nära...

Av Kimmey - 18 februari 2011 17:37

Åh äntligen så är allt klart! Kyl och frys är på plats!

Nu kan vi äntligen bara få slappna av! =)


Idag kommer världens sötaste lillebror hit och ska sova över, antagligen så ska mammi det med för vi ska ju ut på ett litet äventyr imorgon   


Annars idag så har lillen i magen haft en boxnings match och gymnastik övningar tror jag. Men jag klagar inte för det känns underbart när han rör på sig.. Dock börjar det bli lite trång men men..


Här kommer lite bilder på vår förr kyl/frys och sen vår nuvarande kyl och frys och lite annat :)

Skriver lite mera ikväll.. Puss

  Vårt nya :)

    Det gamla:)   Min käraste


Av Kimmey - 18 februari 2011 09:38

Godmorgon!


Äntligen fredag.. Fan vad skönt!! Dagen får bestå av plugg mat och vila. Måste få lite plugg gjort.


Imorgon sker de=) Ska bli super kul!!

Får prata mer sen.. Tjing

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards