Alla inlägg under februari 2011

Av Kimmey - 17 februari 2011 19:36

Gaah!!

Blir så fruktansvärt arg på allt!!

Om vägen är lång till något som kommer göra dig lycklig varför försöker man inte med allt för att korta ner den!


Du betyder mycket men man orkar inte hur mycket som helst! Jag har med all rätt inget med det hela att göra men det gör mig förbannad att se att du väljer de vägardu gör. Du försöker ju inte ens.


Jag är så jävla trött på att bara ge och ge och ge.. Aldrig få nått tillbaka. sjukt jävla less på de!


Annars har det mesta varit bra idag! nu Mat TJing  

Av Kimmey - 16 februari 2011 11:38

Så då har jag lämnat in första uppgiften :)

Lillen försöker aktivt vara med idag, eller så tränar han bara på cirkus konster   Nu är vi i vecka 25 =) Lägger ut bilder till helgen!


Snart ska jag iväg och fixa med bilen så tror det blir lite plockning här hemma fram tills dess.


Vart är våren och denna varma sol???? GE MIG!


pözz

Av Kimmey - 16 februari 2011 09:26

Godmorgon på denna snöiga onsdag... Jag är sjukt trött och har ingen lust för nått idag! Men jag måste försöka plugga lite och sen ikväll är det vatten yoga, dock ser det ut som om jag får skippa den för vi har inga lysen kvar på bilen   


Så ja jag är måttligt glad idag!

Av Kimmey - 15 februari 2011 18:49

Åhojj!!


Vilken dag det har varit! Tvättade en massa tvätt och sen när jag väl var klar då råkade jag tappa tvättkorgen och ut öser det tvättmedel    Suck!! Sen har jag varit hos Sanna, Johan & Rasmus. Jätte trevligt! Det är verkligen kul att komma iväg och göra något helt annat. Och hur söt är inte den lilla krabaten?!?! Kan knappt förstå att det liggen en sån i mig å växer  


Nu har vi kommit hem och kärlek känner sig halv hängig, så det fick li en kebab idag. Mumma:D


Nu blir det att försöka börja med min uppgift till skolan, den ska vara inlämnad imorgon gaahh!


Ha en trevlig kväll! Tjingeling=)




Av Kimmey - 15 februari 2011 10:13

Godmorgon!


Vilken bra morgon!! Diskmaskins killen kom just och kopplade in skiten :D:D:D Yes nu slipper vi disk bergen.


Annars då, jo sovit hyffsat bra ska börja sm plugga lite sen tvätta sen åker jag vidare till Borlänge en sväng.


Nu är det bara 4 dagar kvar=) Detta kan bli kul!


Hörs sen ! Puss





Av Kimmey - 14 februari 2011 18:04

Yeeyy äntligen är vårat köksgolv klart!! Och så här blev det

  Super snyggt!! Nu ska bara ny kyl och frys in och diskmaskinen med! Sen tror jag de mesta är DONE!



Nu ska jag få mig en mysig middag med hjärtat! =)


Tjingeling

Av Kimmey - 14 februari 2011 13:20

Så där... Nu är köket och hallen så gott som klart, vi har golv i allafall :)

Nyss kommit hem från en skoldag. Missade mycket av den eftersom jag var hos barnmorskan:/ Så nu n är ja läser vad vi ska göra känns allt väldigt krångligt.. SUCK!


Hos barnmorskan gick allt bra i allafall   Lillen har växt som tusan den senaste månaden!! Hjärtat slår som en klocka och allt annat såg bra ut förutom mitt blodvärde och min puls.  Dryygt, men det var inget vi behövde oroa oss för utan jag ska bara tänka på att ta hand om mig själv och leva som en gud 


Ska jag annars göra idag tro?! Får nog ta och börja med lite plugg i allafall.


Vem vet vi kanske hörs sen! seee yaa!


pöss!

Av Kimmey - 14 februari 2011 09:23

Glad alla hjärtans dag   


Om en liten stund ska vi iväg till barnmorskan och se om vår lillsak mår bra, om vi växt något osv :)


Annars håller dom på med köket å hallen!! Awsome!!

Skola en timme efter bm sen hem och plugga lite i nya kursen som startar idag, vård och omsorgsarbete=)


Ha en bra dag så länge, puss!


 

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards