Alla inlägg under mars 2011

Av Kimmey - 12 mars 2011 10:30

Sitter ochstör mig på folk.. Förstår inte hur vissa kan vara så falska, dom man trodde att man kände väl. Det måste verkligen krävas styrka att vara någon annan hela tiden.. Ibland önskar jag att jag kunde ta Fredrik och åka till en öde ö och bara vara en stund.. Men verkligheten finns runt hörnet och den är alltid lika rolig!!


Lördag i dag och världens finaste väder.. VILL UUUT!!!

Moa och Benjamin kommer hit om en timme och hjälper mig lite medans fredrik är och repar..


Så stolt över hur duktiga dom är. Det är absolut inte min musik smak men jag kan inte neka att dom är duktiga. =)

 

http://www.youtube.com/watch?v=dXGg5RHLEDQ


Kolla in dom=) Och min babe är den som spelar drums   


Nu är det dags för lite sol på balkongen.. Tjingeling så länge=)

 

Av Kimmey - 11 mars 2011 19:54

Har insett att jag suger! Jag skulle ha lagt upp bilder och har dock inte gjort det än :/ Och har absolut inget försvar mer än att jag är sjukligt lat och njuter av mitt gravida liv för tillfället =)


Snart kommer babe hem med semlor och sen blir det tacos och massvis med freeeedags mys! Tjohoo!



Av Kimmey - 10 mars 2011 11:40

Jaha då var det torsdag och snart helg=) Mina dagar ser ju ut som vanligt nu för tiden, men idag kommer Lerre och kikar förbi om en stund.. Så jag kanske skulle dra en kam genom håret?!?!

Har märkt att jag är otroligt lätt irriterad nu för tiden.. Sjukt trött på att skolan inte rättar mina uppgifter heller, kursen slutar ju imorgon! Och nästa börjar på måndag och känns inte som jag har lust att sitta med två kurser på en vecka.. Så nu får dom skärpa sig!


Pratade med Sanna igår och hon bjöd ner oss på kryssning men inte fan kan vi åka! Nej sängläge och mys! Min nya vardag!!

Vi får ta de en annan gång helt enkelt=)


Annars går jag mest å längtar efter att våran lilleman ska komma!!! Känns som om tiden går sjukt segt men ändå inte..


I natt hade jag sjukt ont i magen eller jag hade det stundvis hela dagen igår men idag märkte jag att det var nog inte så konstigt eftersom jag har ätit 5 dagar gammal fil till frukost! 1-0 till mig! Hur fan kan man inte märka nått sånt?? haha aja Kimmey i ett nötskal som vanligt! Tänkte jag skulle slänga upp massa gamla bilder men kom på att dom ligger ju i andra datorn så får fixa det sen efter Lerre har vart här!

Så vi höres sen då!


Tjing!!



Av Kimmey - 8 mars 2011 17:32

av Mini idag. Jätte skojj=) Skönt att bara sitta och prata en stund fakiskt!!


Nu inväntar jag min babe som ska komma hem och underhålla mig!!

Har verkligen inget annat skojj att skriva så vi hörs. Peace!

Av Kimmey - 8 mars 2011 10:15

Godmorgon på er.

Tisdag idag vilket innebär att jag har lyckats tagit mig igenom måndagen  


Nej men ärligt så vet jag inte vad jag ska göra.. Det ser inte bra ut här hemma och man blir lite frustrerad av att man bara får kolla på det utan att göra något åt de. Suck! Jag borde ju vara glad att jag enbart behöver plugga lite, sitta vid datorn eller hänga i soffan eller sängen hela dagarna men känns inge kul när man inte är van att göra så. Förhoppningsvis får jag göra lite mer nästa vecka...


Nog om det! Får se om Mini kommer på lite besök idag. Annars så fortsätter jag med mitt olugg och film tittande ett tag. Så vi hörs av senare kanske  

Av Kimmey - 7 mars 2011 18:51

Får bestå av hemlagad pizza och en massa tv mys.. Försöker resonera med Fredrik om lite "regler" så vi får det att funka utan att jag blir sjövilt tokig.. 


Annars så fick jag ett mms av mormor att mamma klippt sig och det såg faktiskt jätte snyggt ut! Riktigt vågat så nu är jag den tråkiga tjejen med tråkig frisyr haha!


Magen då jo den sparkas och spänner sig men har tagit en bricanyl tablett så nu ska jag slänga mig på soffan och kika lite Jönssonligan tror jag :D


Vi hörs nog inget mer idag så imorrn! Peace  

Av Kimmey - 7 mars 2011 11:59

Halloj!

Dags för lite uppdatering kanske  

Var ett bra tag sen jag skrev men det är bara för att jag har varit inlagd på sjukhus. Men idag har vi äntligen fått komma hem dock ska vi tillbaka på kontroll om en vecka.

Lilla killen i magen verkar vara ivrig på att få komma ut.. .. men vi tycker inte att det är nån bra idé eftersom jag bara är i vecka 28.. Haft massa sammandragningar och så men det har lugnat ner sig nu. Tack gode gud för det! Hoppas bara att jag kan vara så pass lugn nu att jag inte "sätter igång" mig själv.. Har order om att ta det extremt lugnt och Fredrik är numera hemma fru  Jag borde nog utnyttja detta tillfälle till max men tycker mest att det känns som att leva i ett fängelse..

Men jag tackar solsidan och alla andra roliga program som kan underhåla mig i min tråkiga vardag..


Nu ska jag snart få serverat lite mat sen blir det mer solsidan innan vi ska vidare till barnmorskan och mäta magen..


Kraam på er så länge!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards