Alla inlägg under mars 2011

Av Kimmey - 17 mars 2011 10:55



» Beräknad förlossning 2 juni 2011
» Jag är gravid i vecka 29+0 (läs mer)
» Jag har varit gravid i 203 dagar
» Jag har 76 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 72% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1450 gram
» Bebisen är c:a 40,6 cm
» Stjärntecken: Tvillingarna

©2009 blimamma.se

Av Kimmey - 16 mars 2011 19:01

Usch känns verkligen inte som om jag har gjort nått vettigt idag alls.. Vill bara att tiden ska gå och gå och gå.. Är trött på att ha en mage i vägen och är trött på att ha ont! Jag vill vara i vatten där jag är viktlös! Kan verkligen rekomendera vatten yoga!!

Har iallafall beställt hem i mini icurl :D Kanske kan få se lite fräck ut i allafall på alla mina älskade läkarbesök!

Gud är verkligen pessi idag! Borde slå på sensation black och drömma men istället väntar jag på darling som kommer hem från repet snart. Då ska vi äta sen vettefan.. Efterlyst idag så blir väl det i allafall..


Ja men då har jag nog klagat färdigt för nån timme igen då :D   


Av Kimmey - 16 mars 2011 09:32

Jahaja då var det onsdag och halva veckan har gått.. Igår var det säsongspremiär på mitt älskade desperate!!!

Som jag har längtat!   


Min barnmorska ringde och väkte mig i morse så jag fick en tid i allafall till fru doktorn imorgon.. få se om jag kan få nån salva mot mitt besvär.. haha!!


Undra om jag ska slå på en rulle och mysa ner mig en stund under täcket innan det är dags för att plugga .. Tänkte jag skulle se Eat pray love.. Få se om den är nå bra då =)


 

Av Kimmey - 15 mars 2011 22:10

» Beräknad förlossning 2 juni 2011
» Jag är gravid i vecka 28+5 (läs mer)
» Jag har varit gravid i 201 dagar
» Jag har 78 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 72% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1412 gram
» Bebisen är c:a 40,2 cm
» Stjärntecken: Tvillingarna

Av Kimmey - 15 mars 2011 11:52

Så här ser din graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2011-06-02

Barnet blev till omkring: 2010-09-09

Du är i vecka: 29

Du är i månad: 7

Antal graviditetsveckor och dagar: 28 veckor 5 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 79


Längtar så sjukt mycket!!!!


 

 

Av Kimmey - 15 mars 2011 10:06

Igår vart det "En unge i minuten". Så himla häftig serie!! Sen fick jag ett samtal av någon som påstod sig ha en affär i stockholm men numret var ett USA nummer:S Aja får se vilken fin räkning man får sen..


Lite update från läkarbesöket igår. Jag är återställd=) Så förhoppnigsvis så väntar han inne ett tag till.. Får röra mig lite mer nu men inte alls mycket..Men glömde dock att fråga om gravidvatten yogan!! :(


Annars är det strålande sol idag men jag måste börja se över första uppgiften då jag har börjat med en ny kurs!



Av Kimmey - 13 mars 2011 21:04

Här kommer bilder på magen i vecka 29


   

Av Kimmey - 13 mars 2011 17:35

Usch idag är det verkligen en söndag. Är fruktansvärt trött och mår inte alls bra. Imorse blev jag jätte illamående och hade ont som satan i magen.. det släppte efter en halvtimme på balkongen. Sen har det varit konstant soffläge och lite eftermiddags sovande =) Men nu har jag haft sammandragningar med 5 minuters mellanrum men nu verkar det ha släppt igen som tur är! Vi ska träffa läkaren imorgon och jag hoppas innerligt på ett bra besked! Har tagit en bricanyl tablett idag och usch vad dåligt jag mår på dom! Känns ärligt som om jag tar en tripp utanför kroppen!! hjärtklappning och skakis till 1000!


Igår sov benjamin här och oskar kom på besök! Trevligt! Vi såg på melodifestivalen och usch vad arg jag blev när Eric Saade vann!!! Det skulle ju ha vart Swingfly!!

Men som tröst vann jag en auktion på tradera=) En bärsjal..


Nu ska jag fortsätta min söndag till en till film. Sen är det Solsidan som gäller! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tjingeling

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards