Alla inlägg under mars 2011

Av Kimmey - 19 mars 2011 13:04

Jag vet jag borde vara världens lyckligaste för att jag har en underbar sambo en jättefin lägenhet bra människor runt om mig och jag väntar vårat första barn.. Och jag är lycklig, världens lyckligaste.. Men det börjar bli tungt, jobbigt att aldrig kunna ha nå kläder.. Det är tufft att ens ducha! Bara det är som en timmes träning!! Men nu är det ju "bara" 10 veckor kvar till BF.. Och förhoppningsvis kanske han vill komma om tp 8v. :)

Känner bara att jag är så fruktanvärt less på att känna mig som en smalfet ko! Förövrigt har vi en jätte fin dag med ca 15 plus i solen!! DET GILLAS  Nu ska jag fortsätta kika på America got talent..


Kraam på er alla

???

Av Kimmey - 19 mars 2011 08:21

Vad gör jag uppe nu??? Lördag och man får värkligen sova.. Nej då vaknar man kavrt i åtta och är pigg som jag vet inte vad.. KUL!

<3

Av Kimmey - 18 mars 2011 17:03

» Beräknad förlossning 2 juni 2011
» Jag är gravid i vecka 29+1 (läs mer)
» Jag har varit gravid i 204 dagar
» Jag har 75 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 73% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1482 gram
» Bebisen är c:a 40,8 cm
» Stjärntecken: Tvillingarna

©2009 blimamma.se

Av Kimmey - 18 mars 2011 16:56

Fiii fan vad jag ska ha fredagsmys idag!!! Ska äta hallonpaj, chips, dipp och massvis med cola!!


Annars fick jag hem min mini Icurl idag och trodde inte riktigt på "ett drag" metoden, men tamefan det funkade! Hyfsat i allafall.. kanske inte är meningen att man ska ha 20 kilo spray i innan :P


Nu tycker jag att babe kan komma så vi kan ha fedagsmys på riktigt!! Krypa ner under ett täcke och bara vaara sloo hela kvällen=)


 

Ojj

Av Kimmey - 18 mars 2011 10:21

Ojj vad jag har sovit idag^^ Eller jag har vaknat somnat vaknat somnat och så har det nog fortsatt sen runt 6 tiden imorse..

Och idag vill man bara sova hela dag, för här snöar det som aldrig förr!! Sjukt irriterande! Jag som äntligen trodde att det var våår :)


Ska försöka mig på lite plugg men inte alltför mycket^^ Sen blir det nog bara mys i soffan mest hela dagen och kvällen! Är ju FREEEEDAG  


Av Kimmey - 17 mars 2011 21:23

Dags för sängen snart tror jag.. sjuklig smärta under brösten.. Har tydligen inflammation mellan revbenen för att skelettet har ändrat sig så pass mycket när killen har växt.. Dryygt!


Fick hem våran bärsjal idag :D Yeeeyyy men shit vad krånglig den var! haha men har ju lite tid att träna innan hjärtat dyker ut :)


Nej nu blir det lite mer tv innan sängen kallar  


Av Kimmey - 17 mars 2011 18:40

Lite roligt att se mig så här.. Så här såg jag ut när älskling träffade mig.. Förstår varför han stannande;)

 


Och sedan gjorde han mig med bäbis och nu ser jag ut så här..

  Hahaha vadå skillnad??


Lägger upp lite annat oxå =)


    MITT


  SAKNAR COBRA....


  Ja titt på fan såg ju rätt snygg ut hahaa...

Av Kimmey - 17 mars 2011 11:39

Då har man fått i sig lite lunch då! Ska väl snart börja göra mig smått i ordning men soffan känns som ett bra val ett tag till;) Hoppas jag kan få nått för mitt ont!! Annars blir jag fan arg!

Sen lär jag in å handla mer mjölk, känns som om vi köper minst en mjölk dagligen?!?! Vart tar den vägen?!?! I em ska vi tvätta! Sköönt att få undan vårat fina berg:D


Nu ska jag avnjuta den sista colan och bara må allmänt jävla bra!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards