Alla inlägg under maj 2011

Av Kimmey - 8 maj 2011 13:07

Då var det söndag och vi har strålande väder.. Vilket jag kan säga att jag behövde.

Ska snart bege mig till Borlänge och hämta Fredrik för att sedan tvätta bilen och sen kolla på en lägenhet! Hyran var att dö för.. Kan ju hoppas att den är fin:) Dock vet jag inte om man kan ha en hyresrätt här som är så pass fin som vi har. Den är ju renoverad från tak till golv.

Annars har jag nyss kollat på "kvällen är din" och stor tjutit haha.. Hormonerna sprutar tror jag! Jag är inte den som är känslig eller gråter för tvn men nu tror jag att jag gråter för minsta lilla.. Usch inte alls kul.. Eller jo lite hah!


Har gått in i en ny vecka och BF närmar sig:) Jag, Fredrik och min barnmorska satsar dock på några dagar tidigare. Närmare bestämt före den 29 Maj!! Och enbart för att jag så gärna vill fira morsdag på riktigt..Knäppt men känns som en bra plan hah.


Igår kollade vi på en film som heter the other women, och jag rekomenderar den inte till någon som väntar barn. riktigt dyster film men sjukt mycket tårar. Så det vart en totalmiss från våran sida. Såg dock en film som hette något med 13 men där var det rysk roulett där man sköt varandra i ett spel.. Inte heller så bra film! 

Idag blir det i allafall Gossip Girl som garanterat är bra:)

Nä nu lär jag fara..

Lägger upp en bild på veckans nya mage haha..

Peace

...

Av Kimmey - 6 maj 2011 16:11

Så fruktansvärt opepp på allt.. Idag är en kass dag på riktigt!! Det är typ som regn i luften och inte alls varmt. Och min kropp är super trött och man känner sig som en fet ko. Ja det var väl typ så!


» Beräknad förlossning 2 juni 2011
» Jag är gravid i vecka 36+1 (läs mer)
» Jag har varit gravid i 253 dagar
» Jag har 26 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 90% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 2857 gram
» Bebisen är c:a 48,5 cm
» Stjärntecken: Tvillingarna


snart är du här <3

Bio

Av Kimmey - 5 maj 2011 21:52

Då har vi vart på Fast and furious fast five!

Enligt mig så blev jag positivt överraskad :)

Nu ska vi göra oss redo för sängen.. Hoppas jag kan sova lite bättre inatt. Har ju en tendens att vakna väldigt ofta och svårt att somna om..

 

MVC

Av Kimmey - 5 maj 2011 14:18

Nu har vi precis kommit hem från mvc och lillen ligger helt fast med huvudet och har ändrats sig till höger läge :D:D:D WEEIII med andra ord ligger han förlossningsklar :D:D


Du är så j*vla välkommen nu vårt lilla hjärta

Av Kimmey - 4 maj 2011 15:33

Längtar tills jag kan ha mina vanliga kläder.. Mina vanliga underkläder.. Har så mycket snyggt som ligger och kollar på mig!!! Blir galen.. Dessutom vet jag inte om jag kommer kunna ha det sen ändå:/ Trist!


Nu är det i allafall städat här hemma och det känns lovley! Ska väl ta och göra mig klar för att visa mig ute bland folk en snabbis..


Den här dagen gick ju hyfsat fort i allafall.. Kan det ha och göra med att man sov till tolv?? hmm..


Av Kimmey - 4 maj 2011 12:36

Jag är nog sämst på att uppdatera här. Men jag gör det så fint i mitt huvud haha!

Onsdag idag och vi skulle ha varit till mvc men barnmorskan var sjuk :/ Fick en tid imorrn istället:) Spännande och se hur mycket magen har växt för enligt mig har den sjunkit. Känns inte alls som för någon vecka sen.

Eller så intalar jag mig att den har sjunkit bara för att jag vill träffa det lilla pyret som ligger i den. Är sjukligt trött på att vara gravid nu. Får knappt på mig strumpor, komma upp ur sängen är typ en brottningsmatch, och väntan är obeskrivligt jävla långtråkig! Men samtidigt är det en charm i det hela med. Våran son ligger i mig och trycker och bökar åt olika håll så jag inte kan göra vissa saker.. Haha mitt liv är styrt efter han. Så på det sättet är det rätt mysigt.

Sover gör jag lite bättre nu den här veckan i allafall. Idag sov jag till 12.04 ;) De är inte illa!


Ska nog ta och städa undan lite idag så tiden tickar på. Ska också till apoteket och hämta ut något som heter babytobe?! Kan bli intressant och se vad det är.


Puss å Kraam så länge

Av Kimmey - 2 maj 2011 14:25

Jahapp då var det måndag igen. Tänk att det känns som om tiden står stila men ändå så går den så fort.. Skumt!
I vilket fall så ska jag snart åka ner på stan och inhandla en madrass till vaggan och sen möta upp mamma och vara smakråd när hon ska klippa sig. Har ingen lust egentligen att göra nått.. Det är liksom andra maj och det snöar?!?! Vart kom det ifrån? Aprilvädret borde vara över!! Men men..
30 dagar kvar till bf. Så då hoppas jag 15dagar ;) hahha..

En bild på min mage som har fått massa små söta bristningar <3
  35+3 (36)

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards