Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Kimmey - 4 augusti 2011 22:15

Japp då var det bara fredag kvar! Sen äré helg :D


Idag har jag å Alvin spenderat dagen i Bjurs och sedan på Lager 157. Köpte en ny sjal till Alvins vagn och en tröja till lillebror:)

Broe köpte även ett par chinos och en hoodie och syster inhandlade ett par knallblåa mjukisar! Kanon snyggt! SJälv hittade jag inget alls.


Nu på kvällen har jag ridit för första gången på ett år. Snacka om att man känner sig otränad! Känns som om magmusklerna sitter under revbenen haha! Noll koll på kroppen:P

Med andra ord är det dags att skaffa gymkort nu! Fixar det nästa vecka!


Annars då? Jo har diskat och är rätt skapligt trött. Alvin och Freddan sover som två stenar. Borde inta sängen jag med, men känns som om kvällen bara tog slut POFF.. Så vill inte sova heller haha. Mitt världsliga problem ;)


På lördag bär det av till Kupolen för att kika på en ny vagn och sen upp till svärföräldrarna en sväng för att sedan ta en "kvälls" fika hos Sanna, Johan, Emma och Rasmus:) Shit vilken stor familj dom är haha!


Nej Nu jävlar blir det att slå stekpannan i huvudet och sova!!


Gnatt!    

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards