Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Kimmey - 25 augusti 2011 16:14

Tiden går så fort, fast ändå inte. Jag är så inne i varje dag och gör nästan samma sak varje dag men ändå vipps så är tre månader förbi. Alvin blir alltså 3 hela månader imorgon. Känns som att det borde firas:)  Han snackar så himla mycket och har kommit på att när han ska äta så vill han inte alls ligga i famnen utan ska ligga på soffan och skratta i sig maten. Lilla charmtrollet. Saknar lite den tiden han var så sjukt lugn och ville mysa jämt. Nu är det babysitter, tvn och massa lek och stojj som gäller. Jag ska inte klaga för varje dag lär jag mig något nytt om honom. Och bara det i sig är ju helt fantastiskt!!


Idag har vi iallafall träffat Sanna och tvättat lite mattor med henne. Skönt att dom blev rena. Så nu är det våra mattor kvar!! Och det ska bli kul och se om våran vit/svart randiga kan bli ren efter allt sull!


Sen tänker jag passa på att säga att jag älskar min underbara Fredrik av hela mitt hjärta! Du ställer alltid upp och finns alltid för mig. Du är min bästa vän och utan dig skulle jag inte vilja leva! Du gav mig det finaste någon någonsin kan ge, och det var våran son. Du är underbar och så otroligt vacker! Ibland känner jag rysningar av hur otroligt kär jag är i dig!


Puss

   

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards