Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Kimmey - 24 augusti 2011 22:15

Fick en fråga av Sofia om jag tränade innan graviditeten.

Svaret är nej. Jobbade väldigt mycket. Men har tränat rätt hårt för något år sedan. Var det något du funderade på över det? :)


Annars ska jag passa på att säga godkväll. Och att jag just nu är en sjukligt stolt mamma. Det är jag dock jämt men lite extra just nu för lill killen käkade 205ml innan han somnade. Hoppas dock inte att han sover hela natten för det skulle vara bra om han käka igen :)


Vi tog en vända på stan idag och jag införskaffade mig en ny bh. Guld värt!

Imorrn kommer Sanna hit och då jävlar ska hä tvättas mattor! Nu väntar sängen och en stor fet kyss från älskling!

PÖZZZ

Av Kimmey - 24 augusti 2011 09:50

Åå vad skönt jag har sovit inatt!! Alvin vaknade klockan 9 så det kändes jätte skönt. Dock är han ju Ersbökighet när det gäller matning. Men han har väl en sån period just nu då. (som jag vill ska gå över).


Ska ta och börja göra oss i ordning för jag ska till rehab klockan 11. Känns skönt att äntligen få det överstökat.

Ser fram emot nästa vecka då jag ska börja träna. Känns som om det är dags att sätta igång nu. Dock älskar jag min soffa och allt godis såå mycket mer än gymmet. Men i verkligheten så är det ju gymmet som faktiskt får mig att må bättre:)


Skulle även behöva ner på byggmax! Hmm inte alltid lika lätt och ha sonen med. Det ska nog gå på nått sätt.:)


Skriver en rad sen.

Tjingeling!

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards