Alla inlägg den 7 april 2011

Av Kimmey - 7 april 2011 17:10

Alive...

Det är nog precis så jag absolut inte känner att jag är just idag. Allt känns bara dött. Har ingen lust för något alls. Vill bara sova igenom några veckor framöver. Med andra ord vill jag gå i ide! Tänk att dagarna kan gå så himla upp och ner, fast det är man ju van vid. Mitt liv är en känslomässig berg och dalbana med en sjuhelvetes massa loopingar! Och idag är vi nere och imorrn på toppen för att sedan snurra ett varv runt. Antar att det har med vädret å göra samt att jag har ont idag så kan inte göra så mycket.


I vilket fall är det bara 56 dagar kvar till vårat lilla hjärta skall komma. Kan ju hoppas att han vill se världen någon vecka tidigare men det är upp till han! Sen saknar jag min gamla häst.. Saknar nog att ha hästar för det vara liksom min plats.. svårt att förklara!! Och mitt hår haha!!

     

Av Kimmey - 7 april 2011 09:32

Torsdag var det ja.. Har inget speciellt för mig idag vad jag vte än. Väntar på att försäkringskassan ska ringa tilbaka till mig, så kan ju hoppas på att dom gör det idag.

Igår spenderade jag dagen hemma hos Sanna och Rasmus. Målade lite vagn och fika och slutade med en promenix. Underbart skönt väder var det igår. Sen var lillebror här en snabbis.. Idag är vädret dock inte alls lika fint fast det gör inte så mycket för jag kan knappt gå haha!!

Har i allafall fått sova nästan hela natten!! SKöönt!


Ieftermiddag skulle Oskar hänga på Fredrik hit och hitta på nå sköj, få se vad det blir då.


  Underbara <3

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards