Alla inlägg den 12 april 2011

Av Kimmey - 12 april 2011 17:36

Nån som har tips på hur man snabbt blir av med en förkylning? Oavsett om jag går hemma och pluggar hela dagarna så känns det liksom inte som om jag har tid att vara sjuk. Idag har jag sovit mest hela tiden och varit ner på apoteket och handla lite nya vitaminer. Skrivit lite på psykologin. Men har ju absolut ingen ork till något..


Babe är och repar idag eftersom vi ska till doktorn imorgon. Så jag får gott vänta på mat nån timme till :P

Nu ska ja självdö ett tag till! Tjingeling

Av Kimmey - 12 april 2011 09:46

Usch har åkt på en förkylning så det står härliga till! Känns som om jag har en tennisboll i halsen hah. Kom bara över någon timma igår. Så nu ska jag försöka kurera mig vilket är sjukt svårt när man inte får äta vad som helst för att man har en prins i magen. Men men hellre jätte sjuk nu än sen :)


Dock känns det inte som om jag har tid att vara sjuk.. Måste påbörja psykologin idag och det är tufft.

Imorgon ska vi iväg till doktorn och göra en fosterkontroll. Spännande och se lite mer bebis, men han är ju så stor nu så han får inte plats på skärmen har jag hört.. Coolt enligt mig =)


Skriver mer senare.

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards