Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kimmey - 15 april 2011 16:27

Gjorde klart hela psykologi kursen idag.. Och vet ni vad, jag klarade det :)

Känns lite konstigt för det var ju min sista kurs innan mamma ledigheten.. Och nu blev ju den klar 2 veckor innan jag egentligen slutar :S Men ska prata med skolan och se om jag kanske ska göra en två veckors kurs till eller nått :)


Känns i vilket fall helt jävla underbart!!!

48 dagar kvar till beräknat datum för lillen.. Men jag hoppas på nån dag tidigare. Ivrig som man är :)


Idag bliré tacos och inget annat. Ända helgen på länge vi verkligen inte har något inplanerat alls. Känns hur skönt som helst. Nästa helg är det dock full rulle igen. Då ska Tuck spela på rådis.. och sen blir det nog eventuellt örebro en sväng.


Nu ska jag återgå till atta vara överlycklig   

Av Kimmey - 15 april 2011 09:52

Guud nu är det äntligen fredag igen:) Vilket innebär att jag får tillbringa en hel helg med älsk utan att vi har något planerat. Det gillas. Inatt har jag lyckas sova nästan hela natten och det känns verkligen som om jag behövde det:) Nu måste jag fan plugga lite. Allt ska vara klart tills nästa vecka och jag har bara gjort en uppgift:S Så skärpning för min del.

Ser ut som det blir sol och värme hela helgen.. Underbart.   Har glömt att lägga upp 33. Men här är den och i dag går jag in i 34 :)

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards