Alla inlägg under april 2011

Av Kimmey - 11 april 2011 15:21

Tänk det blev 18 grader varmt och halv soligt=) Kan inte bli bättre!!!

Tog mig en promenix och insåg hur mycket jag har tappat av mitt slappande :S Men men är ju en order från farbror doktorn. I vilket fall hade jag bara halv sammandragningar :P Hahah


Läst lite ur psykologi boken idag och shit i helvete nu är man rätt flat! Hade inte en aning om att man blir så omedveten styrd i olika håll. Jag som trodde man var självständig men det är man ju inte heller. Aja dags att börja skriva i morgon om det. Nu är det läge för lite mer vila innan föräldragruppen. Och i kväll ska det Skypeas med älsklingens underbara farmor =)

Puss så länge!

Av Kimmey - 11 april 2011 09:15

Ja jo verkar så de.. Jag som skulle se Gossip Girl igår tappade tiden totalt och låg i ett bad under hela premiären med älski! Men det var det värt :)

Idag ska jag i allafall försöka börja lite med nya kursen, kika på gårdagens gossip och sen i eftermiddag är det föräldragrupp..

Och ingen sol fick jag idag heller??!?! Varför inte:(

Av Kimmey - 10 april 2011 16:36

Idag börjar efterlängtade Gossip Girl på kanal 5!! Do not miss it!


kul inlägg! :D

Av Kimmey - 10 april 2011 10:31

fFacebook är ett jävla helvete!! Snacka om att man blir beroende av det, och så fort det inte funkar så tappar man humöret! Haha och nu har jag gjort en ny facebook men kan inte lägga till alla vänner.. Dags att bryta och lägga ner?? Men vad ska jag göra dådå? Idag har man ju slutat ringa, smsa eller vara social för allt ser och läser man på facebook.. Skrämmande!!

Av Kimmey - 9 april 2011 20:45

Vilken bra dag det har varit idag. Rätt mycket små skojj på DAK mässan och underbart att åka lite Dodge! Var hemma hos mormor och fika och hurrade för mamma och anna. Träffade David också vilket var sjukt kul. Han och hans dam skulle komma hit imorgon och se hur vi bor:) Dock har vi ju bott här sen i september men men bättre sent än aldrig :P


Pappa köpte en jätte cool hoodie till Alvin idag.. så nu har han en tuff sådan att bära till hösten ;) AWSOME!!


   

Lite trötta bilder efter dagen :)

     

Av Kimmey - 9 april 2011 08:25

Snart är pappa & bror här. Då blir det till att åka på DAK mässa. Pappa har dodgen idag och jag tycker det är liiite väl tidigt för jänk :P

Sen ska vi i allafall ut till mormor för att fira mamma och Anna på deras 40 års dag. Visst den var i måndags men inte förens nu kunde alla samlas!


Aja jag skriver ett inlägg senare. Dags att vakna till nu & få upp babemaster!

Av Kimmey - 8 april 2011 12:21

Jahapp då var det redan fredag. Den här veckan har faktiskt gått rätt fort! Och det är jag glad för:) Imorrn dyker pappa och bror hit för då är det DAK mässan på lugnet =) Och har vi tur tar pappa med sig Dodgen!


Snart kommer babe hem, han fick gå för idag weiii!!

Så det blir lite pyssel, lite pizza och en massa fredags mys idag om jag får bestämma,(och det brukar jag oftast få).


Nu är även Etik och livsfrågor kursen slut och på måndag börjar psykologi kursen! Jag hopas den är lik etik kursen. Med andra ord mycket eget tänkande. Det är sjukt kul när man verkligen får bita i sig själv och tänka till..


Dagens låt är http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM!

Katy Perry med ET!


Tjing så länge!

Av Kimmey - 7 april 2011 17:10

Alive...

Det är nog precis så jag absolut inte känner att jag är just idag. Allt känns bara dött. Har ingen lust för något alls. Vill bara sova igenom några veckor framöver. Med andra ord vill jag gå i ide! Tänk att dagarna kan gå så himla upp och ner, fast det är man ju van vid. Mitt liv är en känslomässig berg och dalbana med en sjuhelvetes massa loopingar! Och idag är vi nere och imorrn på toppen för att sedan snurra ett varv runt. Antar att det har med vädret å göra samt att jag har ont idag så kan inte göra så mycket.


I vilket fall är det bara 56 dagar kvar till vårat lilla hjärta skall komma. Kan ju hoppas att han vill se världen någon vecka tidigare men det är upp till han! Sen saknar jag min gamla häst.. Saknar nog att ha hästar för det vara liksom min plats.. svårt att förklara!! Och mitt hår haha!!

     

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards