Alla inlägg under april 2011

Av Kimmey - 7 april 2011 09:32

Torsdag var det ja.. Har inget speciellt för mig idag vad jag vte än. Väntar på att försäkringskassan ska ringa tilbaka till mig, så kan ju hoppas på att dom gör det idag.

Igår spenderade jag dagen hemma hos Sanna och Rasmus. Målade lite vagn och fika och slutade med en promenix. Underbart skönt väder var det igår. Sen var lillebror här en snabbis.. Idag är vädret dock inte alls lika fint fast det gör inte så mycket för jag kan knappt gå haha!!

Har i allafall fått sova nästan hela natten!! SKöönt!


Ieftermiddag skulle Oskar hänga på Fredrik hit och hitta på nå sköj, få se vad det blir då.


  Underbara <3

Av Kimmey - 5 april 2011 15:36

Fy fan vilken dag säger jag bara!! Sovit as dåligt för min älskade unge är vaken så fort jag vill sova! Ogillas!

Sen vill jag bara yttra mig om att jag hatar att leva i ett moderat samhälle!! Det var fan bättre förr fast på ett annat sätt! Nja ska inte yttra mig mer om det!

Mitt verk idag blev i allafall att måla om skötbordet. Och så här blev det.

   

Och slutligen... Så här blir man så länge moderaterna sitter enligt mig! Alla får tycka som dom vill men så här tycker jag!!!


 

Nej nu ska jag sluta klaga och återgå till ja vad ja nu än gör =)

Av Kimmey - 4 april 2011 08:37

Måndag morgon. Legat och vridit och vänt på mig sen halv 5:S Gick upp med älsklingen och körde ner honom till stan och nu har jag precis gjort klar den sista delen i kursen. Så jäkla skönt att ha det avklarat!!

Idag är det måndag och då är det massa som händer.

Vi ska till MVC och mäta magen. Sen ska vi på föräldra grupp.

Ikväll är det En Unge I Minuten!!! Kan man inte missa!!


Sen fyller min älskade mamma 40 år idag!! GRATTTIIISSS 


   Mami till vänster och mormor till höger <3

Presentation


2011/05/26

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I väntans tider


Ovido - Quiz & Flashcards